Propera assemblea general de la CCEPC

CCEPC

Propera assemblea general de la CCEPC
Propera assemblea general de la CCEPC

Ja podem avançar les dates i el lloc de la propera Assemblea General de la Coordinadora. Tindrà lloc a Tossa de Mar el dissabte 22 de febrer de 2020, acollits pel Centre d’Estudis Tossencs.

Com cada dos anys, coincidiran l’Assemblea General Ordinària, on es presentarà la memòria del 2019 i la proposta d’actuació de l’any 2020 i l’Assemblea General Extraordinària, on es triaran la meitat dels càrrecs a Junta de Govern de la Coordinadora. Aquest cop, l’Assemblea haurà de donar el seu vist i plau als càrrecs de presidència, presidència primera, secretaria, i fins a un màxim de cinc vocalies.

Des de l’actual Junta de Govern us animem a assistir a l’Assemblea i a presentar-hi candidatures. Un mes abans de l’Assemblea s’enviarà tota la documentació i s’obrirà un termini per a la presentació de candidats.